Orjinal Mesajı Yazan: emirhan..
Kardes bana Manisanin formasini yaparmisin
yaparsan cok sevinirim.
OK kardes yapcam ama biraz bekletcems eni kusura bakma.
Orjinal Mesajı Yazan: ortansevin
1. Sakarya'nın forması adidas,
2. Temp olarak,Sakarya,cubuklu,Kayseri cubuklu,Rize Cubuklu,Antalya Cubuklu bunların hepsi 2004,2005 sezonu Fenerbahce cubuklu formasının tempi ve Birebir aynı tasarımı.,
Lotto moto yok öyle bir şey

ortansevin sana tek birkez söylüyorum bak, olay cikarmak istiyorsan bana bulasma, cünkü yukarida yazdiklarina sinirlendim. beni assalar gibi yazmissin yukarida ve ben böyle durumlara gelmem bunu sok kavana , sana diyorum bak birdaha benim konuma yazma.
zaaten gicik oluyorum sana, senin gibi birisi yüzünden ban´lanmak istemem.
herkesden cok özür diliyorum ama bu cocuk annamak istemiyor. :mad:
prtansevin birdaha benim konuma yazma, fena olur.
cok biliyorsan kendin forma yap :mad: