husin bu formada adidasın kollardaki we şorttaki klasik 3 çizgisi yokmu yoksa sen koymayımı unuttun :confused:
mehmedinho50 hic sorma kardes yaw bende TV de gördügümde adidas sandim o yüzden öyle yaptim, ama bu forma lottonun yani benim temp adidas :D:D:D kusura bakmayin, en kisa zamanda lottonun tempini bularak sakaryaya update cekecem. ;)
mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: vetkopat kolay gelsin hemşo..! sagol dostum. ;) Kardeslerim siz bana Turkcell süper lig takimlarindan hangilerini istiyorsaniz söyleyin ben yapim. Cünkü bende suan okadar cok resim yok ve aklima hangi takimi yapim diye hic bisey gelmio ;)
mehmedinho50 kardes zamanim olunca yaparim ama seni biraz bekletecem. cünkü bu aralar bilgisayarin basina cok sik gecemiom
mehmedinho50 OK kardes ayip ettin istedigin manisa olsun ama Bir kac resim eklersen süper olur ben bulamadim :( ;)
husin Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 OK kardes ayip ettin istedigin manisa olsun ama Bir kac resim eklersen süper olur ben bulamadim :( ;) yarın nete giremicem ama bugün resm koyamazsam p.tesi büyük ihtimalle koyarım ;)
ts28 Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 hic sorma kardes yaw bende TV de gördügümde adidas sandim o yüzden öyle yaptim, ama bu forma lottonun yani benim temp adidas :D:D:D kusura bakmayin, en kisa zamanda lottonun tempini bularak sakaryaya update cekecem. ;) http://img526.imageshack.us/img526/7362/erdincsakarya0209sv4.jpg mehmedinho abi sakaryanın forması adidas lotto değil abi sen adidas yap formayı;)
mehmedinho50 iyi renkdasim sagol ozaman bir sorun yok, bende acaip üzülüyodum yanlis yaptim diye, sagol ;)