mehmedinho50 Bursaspor-away: Bursaspor home ve BUrsaspor third calismalarina en kisa zamanda basliyacagim.
husin konya formasının çorapları siyah olcak haricinde gelişmen güzel dewam et ne kadar çok yaparsan o kadar ii olursun bide formaları yayınlarken model numaralarını ve collar durumunu yazarsan ii olur çünkü herkes sormaya başlar yakında ;)
mehmedinho50 ok kardes dikkat ederim ;). Ben bu Bursa formalarini zaten senin FaTaL? abi nin konusunda istegin üzerine yaptim jay_jay kardes. Yani kisacasi sen aklima Bursa formalarini getirdin, Sagol ;)
husin **eywallah kardeş formaların güsel olmuş ama yeşiller çok açık olmuş yaww biraz daha soft yeşil yapsan süper olur**:cool: **yeşil formanın we diğer kaleci formasının resimlerini fatal ın konusuna ekledim renklerine ordan bakabilirsin...**;)
the_lermi abi formalrın cok güzel bi istekede bulunacam gecennsene ts inin giydigi cizgili formayı yapabilirmisin
mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: abbiah kardeş bi takımın sadece bi formasını değil de en az iki formasını yapsan daha iyi olur... Kardes süper ligde daha 4 hafta oynandi. Ve bu 4 haftada Ankaragücü ve diger takimlarin degisik formalarini görmedim sende resim varsa verde yapayim ama ben bulamiyorum.
husin bu sefer daha güsel olmuş ama bence laciverti yakalayamamışsın tam biras daha koyu yap kardeşim:cool:
Tearaway daha calısman lazım ama sana boyama hakkında söle bi tavsiye verim ince yerleri formanın boyutunu büyülterek boya daha sonra elin alıştıkca kücültüp boyarsın ;)
mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway daha calısman lazım ama sana boyama hakkında söle bi tavsiye verim ince yerleri formanın boyutunu büyülterek boya daha sonra elin alıştıkca kücültüp boyarsın ;) Sagol artik dikkat etmeye calisacagim ;) Tearaway kardes sen artik forma yapmiyormusun ?????? Cok Kral formalarin vardi be usta devam etsene.