S.a. arkadaslar artik bende forma cizimine basladim ve bu benim ilk formam,
Buyrun:
TS Bordo:
http://imageshack.us
Forma yapmaya devam edecegim ve insALLAH TSL Takimlarinin hepsini yapacagim ama önce calismam lazim.
Ilk formaya yorummmm lütfen ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
06.10.2006
Ve iste template pack v1.0 da hazir:
[URL=http://rapidshare.de/files/35731629/Templateles.rar.html
Not:
Bu blackgod(enes) kardesimizin hazirladigi template pack 4 ün üzerine yapilmistir ve daha yeni templateleri bulunduruyordur.