Arkadaslar ben bu tartismanizi daha yeni okudum ve gercekten bu su an melu adli üyeye cok cok sinirlendim.
bana belki forma calismalarinda en cok yardim eden abim BewarE böyle bir ahlaksizlik yapilmis, baska bir siteden diyorsunda ben baska bir BewarE tanimiyorum, bir üye cogu siteye üye olabilir ve senin o isim olarak kullandigin üye bu sitede yöneticilerden biridir.
Benim sana son sözüm, benim konuma bir daha mesaj yazdigini görürsem seni ..... tamammi.
özür dilerim ama cocuk cok sinirlendirdi.
BewarE abimize hakaret eden bu kisiyi ben yöneticilere seslenerek ban´lanmasini isterim.
Artik birde formaya yorum yapin kardesler:D, (melu) haric