W0LF Orjinal Mesajı Yazan: mRF Orjinal Mesajı Yazan: W0LF mRF arkadaşın verdiği ekran görüntüleri verilmiştir... nerede? Bu konu tüm ekran görüntüsü konularıyla birleştirildi.Özellikle Ronaldinho resimlerini iyi hatırlıyorum.Hatta SüperLig topu muhabbeti geçmişti.Arat bulursun...
Exvision Üreticiler sağolsun her sene yaptıklarını yine yapıyorlar.. Fazla bir şey beklememek lazım bilgisayar versiyonundan.. Yayınlanan görüntülerin çoğunluğu göz boyamak için hazırlananlar (xbox versiyonundaki görüntüler)
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Podolski"nin faceyi beğenmedim açıkçası diğerleri iyi gibi ama :) Abi nerde bide ben göriim bulamadım resmini... http://img151.imageshack.us/img151/7938/fifa07xbox3600060zo6jd8.jpg abi bu resimdeki biraz Terry'e benziyor yani podolski'ye pek benzetemedim :|
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Podolski"nin faceyi beğenmedim açıkçası diğerleri iyi gibi ama :) Abi nerde bide ben göriim bulamadım resmini... http://img151.imageshack.us/img151/7938/fifa07xbox3600060zo6jd8.jpg abi bu resimdeki biraz Terry'e benziyor yani podolski'ye pek benzetemedim :| terry+podolski=bu kim ula olmuş bu
W0LF **Yukarıdaki tartışma resmi forumda da yapıldı.Bir kısım Podolski diyor bir kısım Terry.Bence de Terry ama hazırlayan adam Podolski demiş...**
FLoRaSaN Orjinal Mesajı Yazan: Wolf_Hunter Bende bunu videodan çektim menüler için... çok güzel menüler.
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: SoBy Orjinal Mesajı Yazan: Wolf_Hunter Bende bunu videodan çektim menüler için... çok güzel menüler. hızır gibi yetiştin bende videodan caps almaya çalışıyordum bu xbox için
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Wolf_Hunter Bende bunu videodan çektim menüler için... süper! ama göz boyası:( önemli olan oynanabilirlik maçtayken menü resmiyle oynamıyoruz..ben wc 2006nın oynanabilirliğini çok beğeniyorum.aslında keşke onu geliştirip 2007e uyarlasalardı ama 06nınkini geliştiriyolar videodan anladığım kadarıyla..
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Wolf_Hunter Bende bunu videodan çektim menüler için... süper! ama göz boyası:( önemli olan oynanabilirlik maçtayken menü resmiyle oynamıyoruz..ben wc 2006nın oynanabilirliğini çok beğeniyorum.aslında keşke onu geliştirip 2007e uyarlasalardı ama 06nınkini geliştiriyolar videodan anladığım kadarıyla.. olsun menünün değişmesi bile 1 ilk adım :D