geçen sene menü berbattı.5 tane şeyi bi yere sığdıramıyolardı.3 tane yazıyodu.2 tanesi arada bi deişiyodu.2 saat bekliodun veya tuşu varsa ona basıodun.yoksa yine bekliodun.en berbat menüydü.bu sene iyiye benziyo.inşalla o salaklıı bi daa yapmazlar.beklioruz.