_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ FiFa07 Demo 3 Ekim'de Türkiye'de ! Beyler konuyla ilgili diğil ama Rooney abi FIFA 07 Demonun 3 ekimde çıkacağını nerden öğrendin ???? Ayrıca oyun zaten 29 eylülde Tüm Avrupada Satışda burayada geliyo o zaman :)
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ FiFa07 Demo 3 Ekim'de Türkiye'de ! Beyler konuyla ilgili diğil ama Rooney abi FIFA 07 Demonun 3 ekimde çıkacağını nerden öğrendin ???? Ayrıca oyun zaten 29 eylülde Tüm Avrupada Satışda burayada geliyo o zaman :) Rooney abin şıhh
Lvnt_Asn rooney abisi demo 28 eylülde cıkıo demosu 3 ekimde türkiyeye nasıl geliyor anlaması degilimm!!!
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ FiFa07 Demo 3 Ekim'de Türkiye'de ! Beyler konuyla ilgili diğil ama Rooney abi FIFA 07 Demonun 3 ekimde çıkacağını nerden öğrendin ???? Ayrıca oyun zaten 29 eylülde Tüm Avrupada Satışda burayada geliyo o zaman :) Rooney abin şıhh puahhhaha.yardın beni ortadan ya.şıhh ha.:D bu arada adam dalga geçiyo sizde atlıyonuz.ertelenince eleman dalgasına öyle yapmış.
Bobo_ http://img177.imageshack.us/img177/9044/nisuk9.jpg http://img99.imageshack.us/img99/8237/untitled6de2.jpg http://img241.imageshack.us/img241/7379/untitled3js6.jpg
reddevil06 fifa en iyi futbol oyunu oldu hep amaçok sinirlendim demo çıkmayacakmı yaaaa:mad: bir de benim bilg ram 256 megabayt ekran kartı 64 megabayt benim bilg kaldırırmı
Sihdi BNce Fifa İyi Gidouo Bİde Şükrü SAraçoğluna Destak Werin Wolf Zaten Vermişti Hatırlatmak Amacı http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=30152
joker64 Orjinal Mesajı Yazan: topoon1 BNce Fifa İyi Gidouo Bİde Şükrü SAraçoğluna Destak Werin Wolf Zaten Vermişti Hatırlatmak Amacı http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=30152 destek verince sükrü saracoğlu oyundamı olcak
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ burada bircok face var... http://www.xboxyde.com/news_3429_en.html böğ oyun içi faceler berbat:(
Lvnt_Asn hahah doru sölüon tuncc su oyun cıkısan faceine felan bakan olmas :D Ya bu EA harbiden güsel bir oyunmu hazrılıo yoksa bu kdar miillete heycan yaptırıo ????:)