tsl yi koymaları ii olmuş.hatta mükemmel olmuş.artık burda tsl süper liginin çıkmasını beklemicez.koymalarını bekliodum zaten.ama geçen seneki gibi gs nin kadrosunu boktan yapmazlar.adamlar 2 sene önce sattıımız ibrahim yavuzu kadroya koyuyolar.volkan arslan ı, arda yı,cafer i , özgürcan ı koymuyolar.bu sene inşallah düzgün yaparlar kadroyu.