Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: W0LF
Zaten 90 civarı. Ayrıca arkadaşlar Liverpool'un Chemistrysi "74" yani Galatasaray kadar.Bence bu sene şöyle olacak:
Fenerbahçe : 4 Yıldızlı + 60 Ch.
Galatasaray: 3,5 Yıldızlı + 78 Ch.
Beşiktaş: 4 Yıldızlı + 50 Ch.
Mal mısın Akın sen?(Tüm forumdan özür diliyorum ama bunu söylemek zorundaydım şakasına:P) BJK 4 yıldız vermiş FB 4 yıldız vermiş GS 3.5 ..Bi kere GS-FB aynı olur..BJK de yarım yıldız düşük olur..Ts de BJK den yarım yıldız düşük olur..
Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot
Evet Beşiktaş"ın son zamanlarda Avrupa"da bi esintisi falanda yokki 4 yıldız olacak.Ronaldo"nun dediklerine kelimesi kelimesine katılıyorum.
Hakan abi,Samet ayıp oluyor ama ha :).Hani şöyle düşündüm.Yıldızlar oyuncu kalitesine göre verilmiyor mu?Evet. Ayrıca doğru bunu herhalde Vestel maçından sonra yazmıştım :) kızgınlıkla.Şimdi biraz daha iyimserim. ;)
Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň
Oyun Hakkında Çıkan Tüm Resim Konularını Bu Konu Altında Birleştirdim Arkadaşlar.
Konuyuda Sabitliyorum.Yeni Çıkan Tüm Resimler Bu Konuya Eklenecek.Açılan Yeni Konular Uyarılmaksızın Silinecektir.
W0LF Hadi Yine İyisin, Açtığın Konu Sabitlendi :)
:) Bu yanlımıyorsam 3.sabitlenen oldu.İki tane futbol forumda vardı.Ayrıca yeni ekran görüntüsü olursa ilk konuya mı eklenecek yoksa buraya yeni mesaj mı atılacak?