Immune Ronaldo hngi Ronaldo? Edit:Tamam gördüm Brezilyalıymış :) Bu arada Henry'nin 89 olması şaşırtıcı :eek:
W0LF Adriano olduğuna göre Realdeki ... Ayrıca arkadaşlar Şükrü Saraçoğlu İçin Oy Verin Lütfen,Şu an ezici bir şekilde yenik durumdayız... http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=30152
cimbomlu_1905 Ben Cristiano Ronaldo ile Rooneyi merak ediyorum overallini. Edit Makaay fifaya para mı veriyo ya baksanıza ronaldinho bile 91ken onun 92 nasıl lur.
David3000 Arkadşalar sanırım Ronaldinho fifa06da 93 dü fifa07 91 ne alaka bunlar ya bence dahada artırmalıydılar
Lvnt_Asn dünya kupasına göremi yapmıslar overalleri ronaldinho felan düsük olmus ozaman 94 felan beklerdim ben ronaldinhoya ayrıca su brezilya milli takımının yedekleri gösterilseymis bi keske alex warmı mrk ettim :)
phatuphatu ronaldinho fifa 06 da 95 di casillas ve buffon la birlikte beyler bu adamlar bile bu kadar güçsüzken türkler nolcak acap olamaz necatimi 60 lı güçlerde görmek istemiom
W0LF Henry'de formdan düştü bu aralar.Arkadaşlar bu arada Alex(84) ve Song(80)'un kıymetini bilelim...
The Patriot **Resimlerden birine baktım o da sanki fifa 2006 daki Kick-Off gibiydi.** **Ama diğer resimlerde fark ortaya çıkıyor.Menüler falan değişmiş.Ratinglerde.**
Immune Orjinal Mesajı Yazan: W0LF Henry'de formdan düştü bu aralar.Arkadaşlar bu arada Alex(84) ve Song(80)'un kıymetini bilelim... Forma göre yapıyorlarsa bizim Ilic 99,Tomas'ta -99 olması lazım:):P
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Orjinal Mesajı Yazan: W0LF Henry'de formdan düştü bu aralar.Arkadaşlar bu arada Alex(84) ve Song(80)'un kıymetini bilelim... Forma göre yapıyorlarsa bizim Ilic 99,Tomas'ta -99 olması lazım:):P Ona bakarsanız dünkü maçtan sonra Manchester United"in Takım Kimyası 100 olmalı
W0LF Zaten 90 civarı. Ayrıca arkadaşlar Liverpool'un Chemistrysi "74" yani Galatasaray kadar.Bence bu sene şöyle olacak: Fenerbahçe : 4 Yıldızlı + 60 Ch. Galatasaray: 3,5 Yıldızlı + 78 Ch. Beşiktaş: 4 Yıldızlı + 50 Ch.
Kerim grafik motoru değişmediği için resimlerin bir önemi yok movielerden oynanılırlık değişmişmi diye baktım pek anlayamadım demo çıksın fifa07 nasıl bir oyun göreceğiz ama fifanın pesi yakalaması için daha bir kaç fırın ekmek yemesi lazım her ne olursa olsun ligimizin olması çok iyi
Gökhan Oyun Hakkında Çıkan Tüm Resim Konularını Bu Konu Altında Birleştirdim Arkadaşlar. Konuyuda Sabitliyorum.Yeni Çıkan Tüm Resimler Bu Konuya Eklenecek.Açılan Yeni Konular Uyarılmaksızın Silinecektir. W0LF Hadi Yine İyisin, Açtığın Konu Sabitlendi :)