Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905
oyunda tsl adına bizim için önemli olan face forma oyuncu güçleri ve stadyumlardır.umarım en az 3 stad 25e yakın face(tabi ben daha da fazlasını isterim ama bu sayı bile bize fazla gibi gelebilir,kesin olarak 10 tane facein olduğunu biliyorum 3 büyüklerden diğer takımların her birinden bir face yapılsa 25i de geçer.)formalar zaten ii olacaktır çünkü ligimizde adidas ve puma kullanılıyor.unuttuğum bi marka olabilir.bence gsnin formalarında zorlanabilirler.çünkü güzel ve net resimler yayınlanmadı.stadlar asy ve olimpiyat tmm.en az bi stad daha olsa ii olur.gerisi tmm.
nasıl gs nin formaları yayınlanmadı, resmi sitesinde vardır heralde, olmadı 2 lig, bir cl maçı oynadı, oradan resimler gönderebiliriz ea ya. stad olarak asy ve olimpiyat yeter diyorsun, olabilir yanlarına bi de florya yı alalım tam olsun, (tabi canım ş.saracoğlu ve inönüye ne gerek var) oldu olacak tslye gerek yok, sadece gs nin forması, facesi, stadları ( asy, olimpiyat ) ve tesisleri olsun yeterli sence değil mi