David3000 R.carlos hayranımısın yoksa fenere gelcek diye overal mı takip etmeye başladın zaten fenere geldiğide yok
The Patriot **Bu açıklamayı yapan herif sahte çıktı :D Herif bizle resmen kafa buldu kısacası bütün EA forumlarındakileri kafaya aldı sonra kendisi açıkladı bunu :o **
sdcz Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot EA Forumlarından gelen bi açıklama (Açıklama EAUK Sentence nikli şahısdan gelmiştir) The Turkish League happens to be a really great league aswell. Yani : Türkiye Ligi gerçekten harika olacak diyor.Buradan detaylı olacağını çıkarabiliriz :) inş.............
Gfb06 uefa finali gercekleşseydi saracoglu işi koyarladı da kesin şimdi olimpiyatı ortak stad koyarlar formalar olur bakalım 100.yıl formamız olcamkı bide update ler olur appiahın songun klebersonun ffalan face leri olur anelkanın olur gidiyo gerce alexin olur yani o kadar ahım şahım bişey beklemiom
tsu bence oyuncular arap olmaz 06 da fenerle gs dekiler arap mı 06 milli takımda arap var mı tabiki olmıycak bence ama stad ve tezvratlar olmaz gibime geliyo digerleri iii olur herhal inş