Sanırım bu hareketleri Gamepad sayesinde yapabileceğiz, Klavye ile yapılması gayet zor, ayrıca oyunda böyle hareketler olması PES'ten daha güzel olduğu anlamına gelmez, Fifa oyunun fiziğini düzeltmedikten sonra işi zor, daima eksi alır. Oyuncu sırtı dönük nokta pas atabiliyorsa orada sorun var demektir. Ayrıca yıllarca Fifa oynadık, eğer Fifa daha iyi yaparsa yine oynarız. PES vazgeçilmez değil. Ayrıca Fifanın spikeri muhteşem, Umarım Fifa PC'me geri döner. Herşey demo ile açığa çıkacak. Bekleyip görelim, videolara fazla umut bağlayıp da Hayal kırıklığına uğramayalım.