biz bu sene topun pesden daha gerçekci olduğunu,özel hareketlerin pesden daha kolay ve iyi yapıldığını,atmosferin geliştiğini,topa eklenen yeni vuruş sistemlerinin inceliği ve gerçekciliğini,paslarda,oyuncuların diziliminde birçok yenilik,ve dahası LİGİMİZİ gördük. Sanırım bu senelik bu kadar yeter...
Ama hatalı olabilirim. Bir bakarsınız yine hayal kırıklığına uğrarız. Ve tekrar Pes oynarız. Fakat c.onaldo ve villanın hareketlerini gördükten sonra insan heyeceanlanıyor