"Turu geçecek gücümüz var.."
Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında deplasmanda Dinamo Kiev'e 3-1 yenilen Fenerbahçe'de teknik direktör Zico umutlu konuştu.. Rövanşta saha avantajlları olacağını belirten Brezilyalı hoca, "Turu geçecek gücümüz var" dedi..

"Turu geçecek gücümüz var. Zaman zaman hatalar yaptık. Kötü bir 2. gol yedik.
Rövanşta kendi saha avantajımız olacak. Bu avantajımızı sonuna kadar kullanmak istiyoruz.
Takım olarak konuşmanın daha güzel olacağını düşünüyorum. Şanssız bir gol yedik. Çalıştığımız bir pozisyondan gol yedik. Ceza sahası iöçinde kimseyi boş bırakmamız gerekiyor. Çalışıp daha iyi olacağız.
Bugün herhangi bir rakibi yenilmedik. Dinamo Kiev gibi kaliteli bir ekibe karşı oynadık. Turu geçecek gücümüz var."
Zico sakatlanarak oyundan çıkan Van için ise "Can oyuna devam etmek istedi ama kaşında açılma vardı. Doktorumuz oyanamamasının daha iyi olacağını söyledi. En kısa zamanda aramıza katılması için her şeyi yapacağız" dedi.