inş gruba kalır fener'de çnkü artık fb-gs rekabetinden çok ülke puanı önmli.uefa şampiyonu olmuş bi takım 4. torbadan giriyorsa bu acı bi durum.en kötü ihtimalle grupta 3. olarak uefada bişeyler yapılması lazm böyle gderse bırakın avrupada başarıyı oraya gitmek bile hayal olur türk takımları için...