Orjinal Mesajı Yazan: fernando_torres_9
kaleci yerine oyuncu mu koydun yoksa:P
He bak o da olabilir :p (Given sakattır, Valdes'te:p)
@Batugol73
Eto'o pek oynayamıyodu, Maxi tek forvet süperdi.
Nese olum 7 yedim işte var mı? Uzatmayın ya iyiki bi 7 yedik.. :p