Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73
Ya şimdi enes bak ben rosicky iyi derken kötü diyosun bende iyi olabilir diyorum sen hala kötü diyosun.Şimdi adam sosa kötü diyo sende gelmiş psg'de harika ouynuyo diyosun.Sana soruyorum bu 2'si aynı şey değil mi?
La ben Rosicky'e kötü demiyorum ki:) Sadece benim oyunda iyi deil diyorum.
Sosa iyi demedim, benim oyunda mükemmel dedim ;) Diğer oyunları bilemem ;)