Ha bu arada orjinal almayı bende çok isterim bakalım hayırlısı. Yabancı sitelerde yanlış hatırlamıyorsam 50 miydi 29 muydu? Euro üzeri fiyatı var, yeterki TSL olsun almayan abidin gibi olsun..Şaka...
yeni haberlerini bekliyorum bu arada EA Forumuna alisamiyen ekledim ve teşekkür ettim TSL den dolayı..
Sitenin forumunda İngilizceyi konuşturmusun çok gururlandım bir kaç tane de Fenetbahçeli arkadaşın mesajlarına rastladım ve çok gururlandım, emeklerinden dolayı seni tebrik ederim.Kutlarım.