arkadaşlar galiba siteden öğrendiğime göre orijinal oyun 100 ytl 'miş..
ya kardeşim ben 100 ytl ye değil fifa,ea games'in çıkardığı bütün oyunların serissini yaparım be..
ben bir oyun alıyom korsan..beğenmediysem verdiğim 3-5 milyon bile zoruma giderken,ben bi oyun için 1 ay beleş çalışamam kardeşim..zaten pederden parayı zorlan alıyoz..güya tükkana ortağım ama cebimde 5 param yok:D
yok kardeşim bu 100 ytl bizi bozar..
gökhan'ın dediği gib 20-30 filan yapsalar neyse...:)