bizim buralara orjinal oyun gelmiyo bile gerçi gelseydi de bndan öncekileri almazdım...
türkiyede dollar ın yüksek olması oyun fiyatınıarttırıyor yani avrupa lılar bizim korsanı aldığımız gibi alıyor oyunu.... fiyatın 20 ytl ibi fiyata inmesi içn önce doların düşmesi gerekir