Orjinal Mesajı Yazan: emirhan__17
abi sen onlara bakma ricardinho çok güzel appiahda öyle ume kendi facelerine baksın
umenin konusundada facelerinin çok güsel olduunu ve sana öğretip öğretemiyeceini yazmışsın:confused: :confused: ayrıca flood yapma mesajı değiştirmek istersen düzenle tuşu var...
tuncay son guily facein biras andırıyo ama richardinhoyu hangi resimle yaptın gerçekten merak ediyorum benzemeyi bırak alakası bile yok...umarım çalışır facelerini iyileştirirsin hadi kolay gelsin:)