nht55 kardes yenı resmımı koyuyorum sana kolay gelsın yapacagından 100 de 100 emınım sen oburlerı gıbı deılsın sana face verıldınmı sen hemen online olunca faceyı yapıorsun sana cok cok tşk. ederım resim:http://www.resimupload.com/resim_upload.asp?url=pictures/Resim%20026_1.jpg&ekleyen=Ekleyen
bjk___1903 http://img165.imageshack.us/img165/9403/suatir9.jpg bu adresdeki face mi en kısa sürede yaparsan sevinirim simdiden teskkür ederim
Tuncay_135 Orjinal Mesajı Yazan: mehmetdinho herkese selam facemi yaparsan sevinirim tuncay kardeş kardeşim bu resimden face olmaz renk kalitesi çok çok kötü başka koyarsan yaparım oldumu
Tuncay_135 arkadaşlar saviola ağzı kapatırdım ama tavşan saviola dedikleri için kaptmadım belli olsun diye buyrun
Tuncay_135 Orjinal Mesajı Yazan: bjk___1903 http://img165.imageshack.us/img165/9403/suatir9.jpg bu adresdeki face mi en kısa sürede yaparsan sevinirim simdiden teskkür ederim LİNK: http://rapidshare.de/files/30682781/y139.bin.html
bjk___1903 http://img181.imageshack.us/my.php?image=2editedgr0.jpg şunuda yaparmısın tuncay abi ben cuma namazına gidiyorum gelince işallah bitirmiş olursun saol tesekkur ederim:p
bjk___1903 tuncay abi ricardinho yunun facesi yapsana http://img245.imageshack.us/img245/7817/ricardinhouk0.png
Ume Ricardinho diye belirtmesen bu kim yav deyip kendi kendime düşünecem ha! Uzaktan yakından alaka yok. facelerin kötü çok çalışmalısın çooooooookkkk....
AleXsandro1907 Orjinal Mesajı Yazan: Ume Ricardinho diye belirtmesen bu kim yav deyip kendi kendime düşünecem ha! Uzaktan yakından alaka yok. facelerin kötü çok çalışmalısın çooooooookkkk.... çok doğru uzaktan yakından alaka yok valla ya hangi fotoyla yaptın bunu ya ne alaka. ricardinho görmesek yutcaz:D kısaca omamış :(
aka_53 Orjinal Mesajı Yazan: Tuncay_135 buyrun arkadaşlar ricardinho sen bu kadar milletle dalgamı geçiyon bune sen galiba ricardinho görmedin fuzuli face yapma forumu doldurma
Tuncay_135 Budaricardinhonun yeni hali ağzı beğenmezseniz o_editle düzeltirim bunada bi bahane bulakcaksınız eminim ama neyse alın