Ume Olmuyor Tuncay Bak 200. mesaja geldin bi gelişme yok yeni başlayanlar gibi yapıyon face Ol-Mu-Yor
Tuncay_135 buda carrusca arkadaşlar biliyorum artık sölemenize gerek yok bu da çok kötü oldu dimi alıştım artık ben
Tuncay_135 Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare Tuncay benim facemide yaprmısın zahmet olmassa şimdiden teşekkür ederim http://img155.imageshack.us/my.php?image=enesko0.jpg buda senin arkadaşım resmin kalitesi çok kötüydü ancak bu kadar oldu yani daha düzgün resim korsan ii olur
Tuncay_135 fenerbahçenin yeni transferi byeler buyrun gözdeki lekeyi bile yaptım yani fb bu transferlerde bişey yapcağını sanmam am neyse şampiyan cimbom abisi
deydey34 abicim bu resmide yaparmısın lütfen şimdiden teşekkürler http://img176.imageshack.us/my.php?image=halilov0.png
Tuncay_135 arkadaşlar resmin kalitesi kötü olmasına rağmen ben bu faceyi yaptım arkadaşlar siz yine beğenmiceksiniz ama bence güzel olmuş işte yeni transfer edu
ermiss gözleri solda ağzı sağa kaymış galiba içkili haliyle çekilmiş :D hehe aslında ebnzemişama kayık sanki
Murat N73 Orjinal Mesajı Yazan: Ume Olmuyor Tuncay Bak 200. mesaja geldin bi gelişme yok yeni başlayanlar gibi yapıyon face Ol-Mu-Yor kesinlikle katılıorum faceler çok kötü :(
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: The Boy Orjinal Mesajı Yazan: Ume Olmuyor Tuncay Bak 200. mesaja geldin bi gelişme yok yeni başlayanlar gibi yapıyon face Ol-Mu-Yor kesinlikle katılıorum faceler çok kötü :( beyler lütfen emege saygı !