Grafikler ile ilgili seyirciler dışında nasıl kötü birşeyler söyleyebiliyorsunuz bunu anlamak mümkün değil.
Ha şu var ki PES6'da istediğiniz o yeni türden bi çok efekt mevcut.Mesela kalenin üstünden auta çıkan topa zıplayan bir kaleci direğe asılıp sallanabiliyor veya maç sonunda bir oyuncu soyunma odasına giderken ayağına gelen topu sektirip güzel hareketlerle gözünüzü okşayabiliyor.
Ama PC konmfigürasyonunun getirdiği bazı kısıtlamalar var,örneğin seyirciler de oyuncular gibi gerçekçi olsun diyemezsiniz veya kenarda yedek kulübesi olsun ve içindeki oyuncular da hareketli olsun diyemezsiniz.Çünkü bunları yapabilecek bir işlemci ve ekran kartı gücüne çoğu insan sahip değil.Ha KONAMI müthiş grafiklere sahip bir oyun çıkarabilir,tüm seyircilerin adeta gerçekmişcesine ambiyans sağladığı saha içindeki her türlü detayın belirginleştiği bir oyun yapabilir ama emin olun bunu oynamak için 2000$lık hardcore-gamer'ların sahip olduğu bir konfigürasyona sahip olmanız gerekir,ki bu alım gücüne dünyadaki çoğu insanın sahip olmadığı aşikardır.
Ayrıca yepyeni bir oyun arayışında olan arkaşlar PS2 için üretilen bu oyundan PC'de çok bişey beklemesinler.PS3 için çıkacak olan PES'in bir sonraki serisi inanılmaz farklı olacak ama biz bunu PC'de oynayabilecek miyiz,işte orası soru işareti...