Usta videolar için saol
Eğer iki türünde orjinalini oynadıysanız değişikliğin sadece ismin spikerin ve dilin olduğunu görebilirsiniz.
WE herzaman daha önce çıkar ve belirgin hataları vardır bunlar oynayan kişilere sunulur ve hatalar daha belirginleştirildimi PES ismiyle daha uygun bir oyun sunulur. Ancak WE ismiyle oyun PS ye hatalar giderilmiş olarak uyarlanır...
Mantıken bakarsanız üretici firma ve teknisyenler aynı. Sadece isim farkı var bu da kimseyi yanıltmasın...