arkadaşlar size bir türlü anlayamadığım bi konu hakkında bazı sorular sormak istiyorum.bilenler lütfen açıklasın ki bende neyin ne olduğunu anlayım.
1-bildiğiniz gibi we10 ps ye çıktı,ama pcye çıkmayacakmış.bu doğru mu?
2-pes6 ekimde pc ye çıkacakmış.doğru mu?pes6 ps ye ne zaman çıkacak?
3-pes 6 çıktıktan sonra pes 2007 diye bi oyun hem pc için hemde xbox için çıkacakmış.doğru mu?
4-buna göre pes6 ile pes 2007 aynı oyunlar değil.yanlışmı düşünüyorum?
5-ayrıca bundan önce pc ye hiç WE oyunu çıkmadı mı?
bu beş soruya vereceğiniz açıklayıcı bir yanıtın benim açımdan önemi çok büyük.lütfen yardımcı olun bana.tşkelr