Orjinal Mesajı Yazan: Tuncay_135
thierry_14 senin facelerinde güzel ama bi tek messiyi benzetemedim kusura bakma yinede iyisin devam
Evet yaptığım Messi çok kötü oldu :o acemiliğme geldi işte drogba da öyle oldu
_________________________________________________________________________________________
Photoshop um bozulduğu için biraz geç oldu ama...
Sergio Ramos:
