Orjinal Mesajı Yazan: the_lermi
abi bu facelerhangi proglamla oyuna atılıyo lütfen söyleyin ya link verin:(
ggs ile oyuna atacaksın
Bu linkle game graphic studio yu edinebilirsin:
http://rapidshare.de/files/29108196/Game_Graphic_Studio.rar.html
______________________________________________________________________________________
Bu arada Pirlo'ya bir update...

_______________________________________________________________________________________