AleXsandro1907 bu konuda ben de size kendi yapmış olduğum faceleri yayınlayacağım. ilk olarak Lionel Messi:
spl584 ilk facene gore cok iyi ama uptade sart renk koyu rengi tutturamamın nedenı resım olabilir cunku yaptıgın resmı biliyorum resım grı biraz onun için baska resımle dene bence
Immune şaka gibi yaa..:D herif o burunla guinness rekorlar kitabına girer valla..Devam devam çok iyi gidiyo ;)..
Immune bu beckham ı artık yapmaya gerek yok..Tamam güzel ama artık herkes yaptı ve herkes de aynı yaptı daha önemlisi..Yani bu adama uğraş vermene gerek yoktu bence hep aynı tip ama yine de güzel..
Immune Orjinal Mesajı Yazan: muh_29 olum siz acemimisiniz böyle olmaz daha teknikkk doğru acemi daha yeni başladı yayınlamaya..:D
3a Orjinal Mesajı Yazan: muh_29 olum siz acemimisiniz böyle olmaz daha teknikkk hop düzgün konuş bakalım sanki sen çok iyi bi facemakersında böyloe konuşuyon daha teknik istiyorsan kendine konu açıp orda yaparsın adamın elinden bu kadar geliyo.
3a kardeş oedit biliyomusun eğer bilmiyorsan öğren bak facelerin süper ve daha düzgün olur bide pedit kullanmayınca o face tam olarak senin sayılmıyo.oeditle kendi modelini bile yaparsın.