alexandro06 lincoln simdiye kadar yaptıgın en iyi face bence.agizi içinse photohoptan azını editle bence.kapalı olsun..sonra upload et..daha iyi olur.birde lincolnu hangi oyuncunun modelıyle yaptın solermisin.birde ben deneyim
alexandro06 birde carruscayı kakanın modelıne yapma.iyi olmuyor.carrusca kendisinden daha cok kakaya benzior..
3a Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Lincoln | Brasil | FC Schalke 04 | Attacking Midfielder işte budur başka bişey demiyorum.
3a bu arada carruscaya başka model bulmalısın bence çalışmalarının devamını diliyorumi facelerin sağlıklı olması için en kısa za
Venom Lincoln'ü yaptığım model: ÖSS çalışmaları başlayacak bu nedenle fazla uğraşamayacağım bu konuda. Ara sıra birşeyler karalamaya çalışırım.
Venom Necati Ateş | Türkiye | Galatasaray SK | Forward Yaparken fazla özenmedim. Başarılı olduğunu söyleyemem ama yine de yayınlayayım dedim. Çok hata var biliyorum.
Ume Carrusca için başka model lazım linlcoln çok ii necati burundan yumruk yemiş gibi o edit ile halledersin;) Sana Başarılar Yasin Abi Güzel Gidiyorsun
Venom Rio Ferdinand | England | Manchester United | Defender Not: Bir ara ağızda düzenleme yapacağım çok kötü olmuş şimdi farkettim.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Sen de kusura bakma Liverpool ile ilgilenemeyeceğim şu sıralar. Yok abi önemli değil.Çalışıyosun zaten seni işinden alıkoymayalım.. ;)
Immune saçın tamamı değil de orta kısmı sarı olsaydı daha iyi olurdu..Bir de kaşlar daha çekik daha uzun bunları yaparsan sorun yok ;)