Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_
Cristiano Ronaldo deme beceremiyorum onu:)
:D:D:D güldürdün beni helal sana..yok zaten C.Ronaldo demicektim..Bana Peter Crouch yapar mısın ( şimdilik sonra yine isterim ) Liverpool la oynamaya başladım da şu sıralar...
kaanboz61 ilgin için sağol ama şu an elimde güzel bi ronaldo var bu yeter bana isteğim olursa bildiririm sağolasın..