cenkforce Wayne rooney videosundaki hareketler yapılır ama bu arka arkaya bu kadarı da olmaz. Kesinlikle kesip birleştirmişler bence
mmk Orjinal Mesajı Yazan: cenkforce Wayne rooney videosundaki hareketler yapılır ama bu arka arkaya bu kadarı da olmaz. Kesinlikle kesip birleştirmişler bence zaten bi yerde belli oluyor kesitiği. ayrıca antreman bu yanlış bi'şey yapınca geri alabiliyorsun...
Ben geldim Attigim gollerin Klipleri: Yorumlarinizi beklerim... PES 4 icin tiklayin (bunu ayri PES 4 forum'a koymak istemedim. Iki klipi ayni yere koyup, ikisinin yorumlarini ayni yerde okumak istedim) PES 5 Megaupload'dan (">PES 5 youtube'dan
mmk Orjinal Mesajı Yazan: Ben geldim Attigim gollerin Klipleri: Yorumlarinizi beklerim... PES 4 icin tiklayin (bunu ayri PES 4 forum'a koymak istemedim. Iki klipi ayni yere koyup, ikisinin yorumlarini ayni yerde okumak istedim) PES 5 Megaupload'dan (">PES 5 youtube'dan güzel gerçekten.ben beğendim ;) (de bundan sonra Chelsea'ye gol atmasan daha iyi olur :D)
emrah44 forlan! Vuruyooor! Ve top ağlardaaa! Gooooooooooooooooool değil! ..> "> Ronaldinho'nun büyüsü ..> ">
mmk Orjinal Mesajı Yazan: emr2451 forlan! Vuruyooor! Ve top ağlardaaa! Gooooooooooooooooool değil! ..> "> Ronaldinho'nun büyüsü ..> "> forlan'ınki bencede gol değil.topun tamamı geçmemiş.ronaldinho'nunki de kaç yıldızda acama:confused: böyle bi'şeyi ilk defa gördüm...
emrah44 Orjinal Mesajı Yazan: leomessi_19 O bence bir bugdır.Hiç gormedim ben de oyle birşey. messi bug ne demek
anatolian amigo Bu pozisyondan sonra gol yok ve maç devam ediyor, Chelsea kalecesi Cesch uzaktiriyor topu
anatolian amigo Orjinal Mesajı Yazan: emr2451 Orjinal Mesajı Yazan: leomessi_19 O bence bir bugdır.Hiç gormedim ben de oyle birşey. messi bug ne demek Bug bilgisayarda problem vardi zaman, yani mesela ona emir veriyon ve emirini yapmiyor onu demektir, anladin ?
mmk Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs "> Attığım Güzel Bir Gol Daha ben bu goller zor atılıyor sanmıştım.aynısından 2. gol yarışmasına göndermiştim.ve o golden bi tane daha vardı.bu tip gol 4. yarışmada da gönderilmişti.demek ki zor atılmıyormuş...ama güzel görünüyor tabii...
Onur_gs Orjinal Mesajı Yazan: mmk Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs "> Attığım Güzel Bir Gol Daha ben bu goller zor atılıyor sanmıştım.aynısından 2. gol yarışmasına göndermiştim.ve o golden bi tane daha vardı.bu tip gol 4. yarışmada da gönderilmişti.demek ki zor atılmıyormuş...ama güzel görünüyor tabii... Ben İlk Defa Attım Bugün Birazda Şansa Geldi Ama Ayağa Tam Oturmuyor Çogunlukla Ya Vuramıyor Yada Direk Auta
hknsfk Arkadaşlar bu benim attığım gollerden oluşan bir wideo izlemenizi tavsiye ederim!bence bu yapılan yarışmalarda 1. olabilcek kadar güsel goller war baya bi gol war bide müzikk:)sorularınız olursa bn burdayım lütfen yorumlarınızı yazınnn!!! neyse işte wideo m ">
hgurbuz78 videoları nasıl kayıt ediyorsunuz bi anlatan olabilirmi acaba birde pes 5 de attığım bir gol var onu video olarak kaydedemedim ama gif haline getirdim siteye cevap yazarken nereden mesajıma yapıştıracağım yada upload edeceğim?
emrah44 www.imageshack.us sitesine upload et sonra çıkan linklerden birini mesajına ekle hepsi bu soyadaş