Orjinal Mesajı Yazan: 05emre
hani mesajında imza dan bahsediyosun ya onu diyorum.
pes 5 kliplerime tıkla (benim imzada var ya)
sonra istediğini seyret...
ayrıca andre hernandes 'in bütün kliplerini seyretmiştim ben.manyak bir pesçi.
antermanlarından şüpheliyim ama maçlarda da yapabiliyor o hareketleri.bana da bu kliplerime başlamamda ilham veren kişi olmuştu.