arkadaşım hareketler güzelde maçta yaptıklarına saygım daha çok.çünkü bence önemli olan maçta o hareketleri yapabilmek.
ayrıca diğer pesçiler nerde?ben C.ronaldo klibi yaptım yeni.benden bu kdr oluo.ben sürekli kendimi geliştirip ii bişiler yapmaa çalışıom.ama burda senden başka kimse bişiler yapmıo.
Karşılaştığınız İlginç Görüntüler,Videolar Ve Attığınız Goller hiç mi yok?