bıdaka bıdaka ortada cok buyuk yanlıs anlasılma var
1.si listebasındakı derken aragoru kastetmedım ben oylamada bırıncı giden arkadası kastettım sozumunde arkadasındayım herkez bu eleştiriyi getirdi zaten.aragor kardesım ustune alınma sen ben sana soylemedım onu ama yanlıs anlaşılabılecek bı mesajmıs haklısın ozur dilerim kusra bakma. yanı ben bilengokerın golune soyledım cok basit diye estetık acıdan super bi gol ama atılması kolay sadece bu soylemek ıstemıstım olay nerelere geldı.
tekrar soyluyorum o mesajda aragoru değil oylamada birinci giden bilengokerin golunu kastettım.yanlıs anlasıldysam tekrar ozur dilerim
son olarak emre17 nın golunu kastettım guzel die oda super gol;) ama oyum ergune gidecek cunku bugun onun attıgı gibi frikik atmaya calıstım atamadım demekkı atılması zor bi gol oyum ergune ;)