sen çok denemişin galiba neden öle golleri yollamadın tabi basit,kolay bi gol ondan demi neyse..
en azından arkadaşın veya herhangi birinin emeğine saygı duy,unutma sen yarışmacısın eleştiri yaparak üyeleri etkileyebilirsin,bırakda yarışma dışındakiler eleştirsin atılan golleri...