Evet arkadaşlar herşey tamamdır artık oylamaya geçebiliriz.Bir daha hatırlatmak isterim kesinlkle kendinize oy veremezsiniz.Eğer kendinize oy verdiğiniz tespit edilirse diskalifiye edilirsiniz.
Dosyamızı burdan indirebilirsiniz..
Bazı arkadaşlarımız 2 gol göndermişler bazılarıda 2mb'dan daha yüksek gol yollamışlar.Ben gereken uyarıları ilettim.Eğer 2. hafta gol yarışmasına katılmak istiyorlarsa kapımız her zaman açık.
Oylama 5 gün boyunca devam edecek.2.hafta yarışmasına katılmak isteyen arkadaşlar bu sırada gollerini gönderebilirler.
Video'da veya herhangi birşeyde hatam oldu ise affola.Eğer video hakkında değişik fikirleriniz varsa diğer sabit konuda bildirirseniz sevinirim..
Yarışmaya katılan,katılmak isteyen ve şimdiden oy veren herkese teşekkür ediyorum.
İyi eğlenceler..