evet ilk maç fazla iyi oynayamadım taktiksel hatalar ve tabiki ne bilim senle oynamanın verdiği etkiyle defansif.. :)
ikinci maçta aynı taktik fakat takım ayarlarından bi kaç değişiklikle istediğim sonuca gittim..
bende sana teşekkür ederim çağatay güzel maçlar için ;)