Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77
Saolasın UlaŞ artık kıl olmuyorum bu mevzuya :)
Bu arada 20.00'den sabaha kadar online'ım bol bol maç yaparız isteyenle ;)
Hayır yani kıl olsan nolcak ki :O :D
Senle yaparız maç rahat ol bende sabahlara kadar online'm
Bu arada almanya maçından önce Emre'yle çok güzel bi maç yaptık evimde oldugum için heralde gene yendm rovaşı yapadık onuda bi sonraki zaman yapıcaz.
Maçın aslında nası oldugunu unuttum :O ama penaltıya kadar çekişmeliydi penaltı pozisyonu yakaladım fakat pirlo atamadı hemen ardından kaka sahneye çıktı ve öne geçtim(corner bug la diiL :D) sonra juve çöktü ve 2. golü yedi bi varlık sergileyemedi. Emre arkadaşımızı teşkkür ederm bu güzel maç için.
