Çatoyla birbirinden güzel 2 maç yaptık gelçi ilk maç kötüydü kısır bi maçtı atak dahi yoktu pirlonun frikiği ile işi bitirdim (0-1) ikinci maç ise daha 18. sanıyede mutu geldi çaktı daha sonra bi tane daha attı ibrahimoviç attı galiba tabiben sinirlenmeye başldım :p bi tkatikle işleri tersine çevirmeye başladım ilk yarı bitmeden Kaka nın golü geldi 2. yarı ise Gilardino 2 golle takımını öne geçirdi ve saahdan 3-2 galip ayrıldım. 2 maçta 6 puan yani hiçte fena diiL :cool:
Not: sheva'yı kadroya almayı unuttum o yoktu 2. golü yemeden önce dida sakatmış ve ölüm gibi gol yedi Kalac'ı aldım kaleye 6yla o oynadı bunlara rağmen yenemedi beni:D:D:D(2.maçta)
İlk maçın SS sini alamdım maçlarımız bittimi alcaktım fakat oyun hata verdi son anda sadece 2. maçın SS sini aldım o da hata raporu varken :D

Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77
Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDoYaa sen ne tırsıon bu adamdan böle tırsarsan yenilirsin işte bişi bildiği yok ASILIN bu herife ! :O :P :)
Senin dilin yine fazla uzadı :)
GÖrdük :D