eline emeğine sağlık intern:Dbenim save game var simdi ben save gameyi oynayabilcemmi yoksa yeni oyun mu accam ilk msjda yeni oyun acmak gerekli demissin ama daha yama cıkmadan once okudum save gameyle uyumlu demişsin napmam gerek
save gamede bi deisiklik olmadı da