MateJa Eline koluna emeğine sağlık. Hemen indirip oynicam tabi önce fm'yi kurmam gerekiyo :) Bu gidişle fm2007'yi almamıza gerek kalmicak
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: rambo2590 süpersin indiriyorum ama bende fm yüklü tekrar silip kurmam gerekiyormu hayir gerekmiyor
makay53 bende bdv1 vardı..bdv2 indirdim dosyayı tıkladıgımda "bu dosya baska bır program tarafından kullanılıyor" lutfen acılen yardım
Berkay15 Arkadaslar indirdigimiz skin ve burda verilen forma bonusunu nasıl yapıoruz.bilenleer ilgilenirse sevinirim.
scorpion1905 arkadaşlar yardım edin yamayı yükledikten sonra new game dediğimde seriously error deyip oyundan atıyo lütfen yardım edin
canerkk arkadaşlar benim oyunun versiyonu 6 .ben bunu nasıl değiştirebilirin.bi yolu var mı ??lütfen bilenler yardım etsin acillllll
Ozzy_AFR **kurdum abi antalyasporda 2 yabancı var. :) Bİ ANTALYAM 1.LİGDE BAŞLIYIM DEDİM Bİ AÇTIM 2 YABANCISI WAR SADECE :) HEVESİM KURSAGIMDA KALDI :) bende yabancı bir takımla başlıcam sagol güzel çalışma ;) **
Eagle_Claw Ailton çok güçlü gökhan güleç çok güşsüz olmuş kenan,rıza,emre özkanı göremedim:confused: ama yinede eline sağlık