ego_livo abi daha ne kadar war helecandan tansiyoum fırladı 112 yi arecen gare haddeee şu upload siteleri bi hızlı ossa (şimdi bayılcen gare:D)
BaD BoY evet biraz sabır öle kolay iş degil bu bide sey oluyomus %99 doluyor elektrekler gidio ne yapardın intern :D allah göstermesin
ceza_m beni artık ceza bile tessili etmez oldu çıkmicak mı (TABİki çıkcak.......inş. fantazi aslında güzeldir bazen kurmak lazım...
Berkay15 Intern bu Fm nin 6.03(datasız) olanı indirdim fakat bilgisayar içinde nereye kuracagımı söylersen cok ii olur.
Berkay15 Intern arkadasım bir sorunum daha var FM yi sildim tekrar yükledim bu sefer daemon tools dan mdf dosyasını seciorum bu sefer de kuruluma baslamıor.DELİRİCEM YAAAAAAAAA
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: Berkay15 Intern bu Fm nin 6.03(datasız) olanı indirdim fakat bilgisayar içinde nereye kuracagımı söylersen cok ii olur. Setup dosyasını direkt İnstall'ycen.
intern Oyunun nasıl yüklendiği hatırlamıyorum. "mdf" ile ilgili sorunu ilgili bir arkadaş yanıtlar. 6.03'ü yanıtlamışlar zaten ***intern***
BaD BoY arkadas daemon toolsla mount image yapcan mds dosyasını oyunu kurmaya baslıcakkurtuktan sonra oyunun kurulu yere gel orada fm.exe var onun özelliklerinden uyumluluktan Windowns NT 4.0(Service Pack 5) yapıcan uygulara bascan sonra tamam bascan oké bu kadar
Berkay15 Arkadaslar tesekkürler fakat Mdf ve mds dosyalarını sectigim zaman oyun kurulmaya baslamıo. sorun o.
Berkay15 Ewet var.önceden ben oyunu kurmustum sildim simdi tekrar kurcam fakat mdf dosyasını daemon tools dan sectigim zaman oyun kurulmaya baslamıo.asıl sorun bu.
ysf1903 beyler v2 yi heyecanla beklediğimiz şu dakikalarda bi soru da benden ben oyunun üzerine 6.0.3 datalı versiyonu kurmuştum BÜYÜK DÖNÜŞÜM V2 de bi problem çıkar mı