03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Bonaventurastar :D Olympiakos Full Set 2006-2007 update.... model 0, collar no...
03Gs1905 Yapılmışı varken uğraşma dedim yaw :) Sochoux veyahut Troyes 2006 formaları olursa süper olur :)
Ahmedhassan Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? BJK Full Set 2007 by FaTaL 3D Model:0/collar:no(Tüm formalar İçin) Çubuklu Beyaz Third Çizgili Third 2(Black) Gk Gk2 Bende pes4 war oraya atıcam bu formaları ama Bana Biteslem Resim (BMP) Lazım Onlarıda Koyarsan Cok sewınırım Fatal..
the_lermi Orjinal Mesajı Yazan: Bonaventurastar :D Olympiakos Full Set 2006-2007 update.... model 0, collar no... cizgil formayı trabzonspor forması gibi yapabilirmisn FaTaL? 10 kez mi yapcam ts cubukluyu ? KaMaN86 **Kardeş Gs kaleci forması bekliyoruz :)** 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: the_lermi Orjinal Mesajı Yazan: Bonaventurastar :D Olympiakos Full Set 2006-2007 update.... model 0, collar no... cizgil formayı trabzonspor forması gibi yapabilirmisn Orjinal Mesajı Yazan: Sakax2 thx for the comments, Excuse my delay in answering. mehmedinho50 Trabzonspor (Turkey) Player / All Shared palette ----- All: model: 32 / collar: yes Bir daha TS çubuklu demezsin umarım..:rolleyes: FaTaL? Olimpiakos 3D model:0 collar:no Home Away mehmedinho50 vallaha bence bonas´nin formasindan daha güzel olmus, ellerien saglik kuruyükgemisi kardeş şu formaları yaparmısın http://img107.imageshack.us/img107/8774/kyseeri2copyzo6.png http://img142.imageshack.us/img142/6972/kayseri07homecopymp3.png 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? Olimpiakos 3D model:0 collar:no Home Away Ayakta alkışlıyorum hoca.. :) by_meteor newcastle'ın formasını yapabilir misin??? simdiden tesskkr xxxxxxxxxxxxxxxx Olimpyakoslar çok ii. by_meteor liverpoolun formasını yaparmısın??? lol lasım da... ermiss ya bak bi sitede gördüm kitserverda bir soya açıorsun aynı istedğimiz kadar forma koyabildiğmiz gibi bir dosya açıoruz px-00trainig gibi böle trainig formalarıda atabilioruz yaparmısın fb-gs -bjk anterman foralarını yani oluosa güel aslında adriano_leite bide hakem formasını değiştirme olsa senden süper formalar bekerdik « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa » Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net Özel Teşekkür:
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: the_lermi Orjinal Mesajı Yazan: Bonaventurastar :D Olympiakos Full Set 2006-2007 update.... model 0, collar no... cizgil formayı trabzonspor forması gibi yapabilirmisn Orjinal Mesajı Yazan: Sakax2 thx for the comments, Excuse my delay in answering. mehmedinho50 Trabzonspor (Turkey) Player / All Shared palette ----- All: model: 32 / collar: yes Bir daha TS çubuklu demezsin umarım..:rolleyes: FaTaL? Olimpiakos 3D model:0 collar:no Home Away mehmedinho50 vallaha bence bonas´nin formasindan daha güzel olmus, ellerien saglik kuruyükgemisi kardeş şu formaları yaparmısın http://img107.imageshack.us/img107/8774/kyseeri2copyzo6.png http://img142.imageshack.us/img142/6972/kayseri07homecopymp3.png 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? Olimpiakos 3D model:0 collar:no Home Away Ayakta alkışlıyorum hoca.. :) by_meteor newcastle'ın formasını yapabilir misin??? simdiden tesskkr xxxxxxxxxxxxxxxx Olimpyakoslar çok ii. by_meteor liverpoolun formasını yaparmısın??? lol lasım da... ermiss ya bak bi sitede gördüm kitserverda bir soya açıorsun aynı istedğimiz kadar forma koyabildiğmiz gibi bir dosya açıoruz px-00trainig gibi böle trainig formalarıda atabilioruz yaparmısın fb-gs -bjk anterman foralarını yani oluosa güel aslında adriano_leite bide hakem formasını değiştirme olsa senden süper formalar bekerdik « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
kuruyükgemisi kardeş şu formaları yaparmısın http://img107.imageshack.us/img107/8774/kyseeri2copyzo6.png http://img142.imageshack.us/img142/6972/kayseri07homecopymp3.png
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? Olimpiakos 3D model:0 collar:no Home Away Ayakta alkışlıyorum hoca.. :)
ermiss ya bak bi sitede gördüm kitserverda bir soya açıorsun aynı istedğimiz kadar forma koyabildiğmiz gibi bir dosya açıoruz px-00trainig gibi böle trainig formalarıda atabilioruz yaparmısın fb-gs -bjk anterman foralarını yani oluosa güel aslında