ckuleyin yaa bizim trabzonun bordo mavi formasını yaparmısınnnn apoel maçında giydiği bak linkini veriom linkk= http://www.trabzonspor.org.tr/haber.asp?MainID=&PID=449&HaberID=34372 kes kopyala yaparsın kardeşş
mehmedinho50 Kardes nur abi bu formayi yapmisti zaaten, buyur: http://img92.imageshack.us/img92/3117/trabzon3rd1uf3.png
Sarpus Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? kol hatalı krdesim sarı kol kırmızı olcak o da dzeltirsen super olcak