kuruyükgemisi Orjinal Mesajı Yazan: adriano_leite bide hakem formasını değiştirme olsa senden süper formalar bekerdik değiştiriliyo zaten o_text te dosyaları var tam olarak bilmiyorum kodunu ama 381 mi neydi
Tearaway ben beenmedim son gkleri renkler kötü olmuş bence logolarda bi okdr kötü fazla vakit ayırmadın galiba onur
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: by_meteor yaw bide nolur liverpoolun formalarını yapıwer!!!!! ok listeme ekledim ama liverpool'un away third templateleri çizili değil onları yapıp fuul set yayınlarım ancak!.. selametle:D
adriano_leite ha dur veriom buyur http://www.resimload.com/141126/Fbh_09092006mac002.jpg http://www.resimload.com/141126/FcO_sl3768.jpg http://www.resimload.com/141126/1Wv_sl3780.jpg http://www.resimload.com/141126/hg7_sl3795.jpg http://www.resimload.com/141126/ixI_sl3797.jpg bunları buldum
selcuk_soner anadolu gücü diye bir forma yapar mısın? kendi kafandan . kırmızı beyaz renkte falan olsun.
_Mystic_ fatal abi socceroy**.ne* adlı sitede senin chelsea formlarını calmıslar bilgin olsun die yazıorum.
_Mystic_ dedim orda kimse inanmamıs kimsenin dünyadan ahberi yok yorum yapıolar bide formalara bu akdar olur!!