fatih...07 ume nistelrooy ile biraz daha uğraş bence senin kaliten bunun daha iyisini yapar diyorum.ama yinede güzel.ellerine sağlık...
fatih...07 afferin ume sana süper gidiyosun bravo.yani fazla yoruma gerek duymuyorum.ne söylesem az...