fatih...07 ume abicim allah çarpsın sana sölücek söz bulamıyorum.ama şunu sölim adrianonun face si resimden dolayı galiba gözleri çok karanlık bence onun için biraz daha uğraşmalısın.ama genel olarak ne desem az.bravo umut.yürü...kolay gelsin ellerine sağlık...